fredag 23 september 2011

P-möte, sovit gott, träning

Här ligger jag vaken helt ensam. Stina har sovit som en stock hela natten, varken jag eller Ingemar har varit uppe och gett henne nappen. Jag kan undra när dom har planer på att vakna? Igår hade vi personalmöte. Eva bjöd på fika för hon går på mammaledigt igen, Solveig berättade att hon ska sluta till jul och sen var det mycket prat om kvalitetstiden vi ska ha med de boende. Jag ska ju jobba tio dagar nu och var tvungen att ta bort ett pass, jag var inställd på den tredje oktober, men jag blir ledig den trettionde september istället så jag får en långhelg ledigt. Nu hör jag lillan så hon är på väg att vakna. Jag har funderingar att åka till jobbet och träna på gymmet. Jag har funderingar på att byta blogg för jag kan inte lägga upp bilder från mobilen.

Inga kommentarer: