torsdag 8 september 2011

Hade glömt

Jag hade nästan glömt hur det kändes att arbeta.. jag är ju helt slut. Igår hade jag dubbelpass, 8-12 (kökstur), hem till Lollo och hjälpte henne inför hennes födelsedag med att dammsuga, ta toaletten och så följde jag med henne till Kvantum, tillbaks till jobbet för 16-20 och jag satt knappt någonting. 

Idag arbetar jag 17-20 med Ann-Louice. Meningslös tid tycker jag personligen men men pengar ger det ju också. 
Vi var på en snabb sväng på H&M och fick inhandlat tre bas-bodys till Stina i storlek 86 och sen var det BVC dags.. vaccination var det idag och inte ett ljud hon gav ifrån sig, trots att hon satt och kollade på sprutan. 
Var hemma hos Lollo en sväng på fika tillsammans med Ingemar och Gunilla, Stina var helt tokig, ingenting hjälpte och Lollo sa att hon aldrig sett Stina sådan. Kom hem och vi gav henne lite välling, somnade som en stock och vilat nu i två timmar. Själv vilade jag 1½ =) Det var gott, nu är det lite kaffe och sen får jag ladda inför jobb. 

Jag kanske ska iväg och fixa det sista med Lollos present, det är kalasdags på söndag. 
Imorgon har jag ett mastodontpass som jag kommer vara helt slut efter 8-20!! Lördag till klockan 16 och söndag till kl 13. 

Nästa vecka arbetar jag enbart måndag och fredag! Det kallar jag lyx! =) 

Nehe nu ska jag ner och dricka kaffe!

Inga kommentarer: