torsdag 15 september 2011

Bladder bladder

Var ska jag börja?! Jag har inte orkat blogga bara i helgen, fredag till lördag jobbade jag nästan 30timmar. Fredagen jobbade jag 12timmar UTAN rast, jajamen ni läste rätt!! Inte nog med det så har jag åkt på en rejäl förkylning, vet inte om det är Stina som har dragit hem bacillerna eller jag i och med att jag jobbar nu. Denna veckan jobbar jag bara två dafar. Imorgon har jag dubbelpass. Jag har tagit ett extrapass för Eva har semester, men det är pengar, idag hjälpte jag Jobtech trots att jag mår som en potta skit!!!! Varje dag den senaste veckan har vi gått till lekplatsen och det enda lillan ska göra är att gunga inte leka i sanden :P I söndags var det kalas för Lollo, det var jättetrevligt men vi hade en liten skrikig, nästan hysterisk flicka, men det har hon varit ett tag. Hon kan bara ställa sig och illvråla utan anledning, kan sätta sig på rumpan och börja gallskrika, det är precis som hon ska ha 110% uppmärksamhet hela tiden, fast hon redan får det. Inte nog med det, hon är krånglig med maten, hon är mammig hon blir nästan galen varje gång jag ska ibäg även om Ingemar är hemma. Men det är väl en period detta också, det är bara så frustrerande ibland, det oftast värst när jag är ensam med henne, hon testar väl mina gränser. Det är väl omställningen med dagis/förskolan, mycket intryck och så. Men det nya nu är att man kan ha mer konversation med henne nu, hon säger ja, nej och lite andra ord också. :) Detta blev nog ett bladderinlägg, lite svårt att få överblick av inlägget när man skriver från mobilen.

Inga kommentarer: