tisdag 20 september 2011

Fotvård, vägran och skrik

Nu är den långa ledigheten slut, imorgon går jag på 10dagars pass. Jag måste fixa bort en dag för jag har för lite lediga dagar direkt efter. Det blir nog en semesterdag. Idag har Lill varit här och gjort fötterna på mig, mamma och Lollo. Det var underbart! Stina stämmer verkligen in på 1,5års utvecklingen med sitt skrikande, kastande och envishet. Spelar ingen roll om det är folk här, hon är likadan ändå. Ikväl somnade hon utan välling för hon var så envis, hon skulle äta allt som var på bordet men när hon väl fick så kasta hon det på golvet eller la det på bordet. Men men, jag hoppas att det är över snart, den här perioden. Det har ju säkert med omställning med dagis och så också. Apropå dagos/förskolan, så märks det att Stina har börjat där. Passade Felicia igår, det gick bra men det var lite kiv med leksakerna. :P men så är drt. Nehe nu har jag spytt lite galla som min mormor och mamma ofta säger. Men jag älskar min familj, dotter och vänner av hela mitt hjärta.

Inga kommentarer: